EN

НАШИТЕ УСЛУГИ

 

ПОСРЕДНИЧЕСТВО В ТРАНЗАКЦИИ НА ИМОТИ

Посредничество при сделка за продажба на недвижими имоти

В сделка за продажба на недвижими имоти Real House предлага на своите клиенти следния пакет от услуги: 

  • Агенцията се консултира с продавача, за да определи реалната пазарна стойност на имота според текущия момент и да го актуализира в съответствие с пазарната среда.

  • Агенцията прилага подходящата маркетингова и рекламна стратегия за предлагане на имота.  

  • RealHouse изисква пълен набор от документи на продавача, необходими за нотариалното прехвърляне на собствеността върху имота.

  • Агенция за недвижими имоти Real House защитава интересите на клиентите, осигурява необходимата правна и консултантска помощ до деня на нотариалния превод на собствеността и получаване на пълната стойност на продадения имот.

  • Ние ви даваме пълната информация за сегашното състояние на пазара на недвижими имоти, така че да можете да поправите офертата си, за да я направите по-конкурентна.

Посредничество при сделка за наем с недвижим имот

В сделка за отдаване под наем на недвижими имоти Real House предлага следните услуги: 

  • Агенцията извършва проучване на предлаганите имоти на пазара на недвижими имоти със сходни характеристики, изисквани от клиента.

  • Подготвя технико-икономическите характеристики на търсения имот в съответствие с изискванията на клиентите.

  • Предлага професионален съвет при избора на подходящ имот според съотношението качество / цена.  

  • Изисква всички документи, необходими за подписването на лизинговата сделка. 

  • Подготвя договор за наем в съответствие със Закона.

  • Защитава интересите на наемателя и осигурява съдействие по време и за срока на наема.

  • Ще ви покажем имоти, съответстващи на вашето търсене и предварително одобрени от вас. 

  • Ние Ви даваме пълна информация за пазара на недвижими имоти, така че да можете да коригирате търсенето си, за да получите най-добрите оферти. 

 

КРЕДИТНИ КОНСУЛТАЦИИ 

Real House, може да предложи на клиенти си финансови услуги и продукти, достъпни само в банките.

Гарантираме удобния достъп до широка гама от финансови услуги на най-добрите банки в Гърция при най-добрите условия на пазара.

Real House Brokers любезно уведомява, че окончателните решения и условията за предлагане са едно и също решение на банката и са обект на оценка на кредитоспособността, която може да бъде повлияна от редица фактори, като дохода на кандидата, настоящите му или минали задължения или нивото на ценни книжа. 

ПРАВНА КОНСУЛТАЦИЯ 

Real House може да ви предложи и да ви запознае с най-опитните адвокати и нотариуси в областта на недвижимите имоти, за да проверите всички необходими правни документи. 

 

КОНСУЛТАТИВНИ УСЛУГИ  

Real House предлага редица услуги, които ще ви помогнат да изберете необходимите инструменти, за да анализирате и контролирате вашите решения и да решавате възникващите стратегически проблеми.

Ние се отнасяме към нашите клиенти като семейство. Искаме да видим, че растете и увеличавате своето богатство / собственост и имаме средства, които да ви помогнат да постигнете тези цели и повече. Можем да Ви помогнем да намалите разходите, да управлявате рисковете, докато се адаптирате към икономическите тенденции.

Смятаме, че е много възнаграждаващо да доведе до трайна положителна промяна за нашите клиенти, използвайки най-добрия ни опит за планиране, управление и внедряване.

 

УПРАВЛЕНИЕ НА ИМОТА

Управлението на собствеността е управление на жилищни, търговски или индустриални недвижими имоти, включително апартаменти, еднофамилни къщи и търговски центрове. Управлението на собствеността обикновено включва управлението на собственост, която е собственост на друго лице или образувание. Действията са от името на собственика, за да запази стойността на имота, докато генерира доходи.

Задачите, за които агенция Real House отговаря за:  

1. Отговорност при наемане

Предлагане и определяне на наем - Брокерът, който отговаря за имота, определя подходящото ниво на наема за привличане на наематели във вашия имот. Проучваме  пазара, на който се намира имотът, и са разглеждаме сходни имоти в района.


Събиране на наем - Осигуряваме оптимален паричен поток, като определяме дата за събиране на наема и строго прилагане на такси за забава. 


2. Отговорности на наемателя  

Управлението на наемателите е друга основна отговорност на мениджъра на имоти.

Намиране на наематели - Знаем къде да рекламираме имота и какво да включим в рекламите си. Разбираме също какво привлича наемателите, така че можем да предложим съвети, които да помогнат за осъществяване на сделката.

Обслужване на договори за наем - Това може да включва определяне на срока на наема и гарантиране, че той разполага с всички необходими клаузи. Това включва определяне на размера на изисквания депозит.  

Обработка на жалби / извънредни ситуации - Ние се занимаваме с искания за поддръжка, оплаквания от шума и имаме необходимите контакти за справяне с извънредни ситуации.

Работа при изнасяне -
Когато наемателят се отдалечи, нашият служител отговаря за проверка на имота, проверката за щети и определянето на това, което част от обезпечението ще бъде върнато на наемателя. След като се оттеглим, ние сме отговорни за намирането на нов наемател.

 

3. Съдействие при данъци

Нашите слижители могат да помогнат на собственика да разбере как да внася данъци за имота.

 

КОНСУЛТАЦИЯ НА КОРПОРАТИВНИ КЛИЕНТИ 

Основната цел на нашия екип е да осигури висококачествено обслужване, съобразено с най-високите стандарти, които най-добре отговарят на нуждите на корпоративната среда. За да достигнем клиенти от бизнес общности, ние разграничихме имотите от нашето портфолио според нуждите на нашите клиенти.

Real House предоставя консултантски услуги на своите корпоративни клиенти по финансови въпроси, бизнес проблеми, както и консултантски услуги по бизнес наследяване на собствениците на фирми и др.

 ПРОВЕРКА НА ИМОТА 

Когато става въпрос за чуждестранни граждани и лица, които не са запознати с правила и разпоредби на страната, тогава е нужно да се направи необходимото разследване на целеви недвижими имоти за придобиване, инвестиране или наем, за да се избегнат рискове и да се гарантира, че вземащите решения могат да спят добре през нощта по време и след сделката.

Агенция Real House ще ви свързе с опитни експерти по недвижими имоти, оценители на недвижими имоти, счетоводители, нотариуси и други професионалисти, които имат за цел да осигурят необходимата ключова информация и решения с цел клиента да придобие собствност.

 

ОЦЕНКА НА ИМОТИ

Нашата компания има значителни познания за местния пазар и широка представа в своите оценки. Ние можем да предоставим точни и надеждни услуги за оценяване на кредиторите, наемодателите, консултантите, собствениците и инвеститорите.

 

Нашата мисия, визия и основни принципи
Нашата мисия: Да предоставяме честно и етично висококачествени професионални услуги за недвижими имоти на всички наши клиенти.

 

Мисия на агенция Real House е да помогне на купувачите, продавачите и наемателите да направят възможно най-добрите решения за недвижими имоти чрез предоставяне на умения, сътрудничество, честност, професионализъм и запомнящо се преживяване.

Нашата мисия ни ръководи в постигането на нашата колективна визия, че сме ясен и признат лидер на нашия пазар в продажбите и наемането, професионалните умения, иновациите и резултатите за нашите клиенти.

За да следваме нашата мисия и да изпълним нашата визия, ние следваме следните основни принципи:

Честност: Винаги правим това, което е правилно, справедливо и етично.

Комуникация: Споделяме подходяща информация по честен и открит начин. 

Уважение: Ние сме внимателни към другите чрез използването на подходящо поведение.

Работа в екип: Ние насърчаваме и възнаграждаваме работата в екип.  

Качество: Стремим се да постигнем възможно най-високи професионални постижения в съответствие с целите на проекта. 

Поведение: Ние сме позитивни, ентусиазирани и имаме жив дух.  

Предприемачество: Ние насърчаваме творчеството, гъвкавостта и иновативните подходи към нашата работа.

Лидерство / Инициатива: Ние водим пример. Действията ни говорят по-силно от думите.

Професионално развитие и лични умения: Ние напредваме нашите таланти и умения до пълния им потенциал (като личности, като професионалисти и като мениджъри на други).

Отговорност: Ние сме отговорни за нашите действия и тяхното въздействие върху другите.

Удовлетворяване на клиентите: Стремим се да надхвърлим очакванията на нашите клиенти (вътрешно и външно), като предвидим, разберем и отговорим по подходящ начин на техните нужди.

ОБЩИ УСЛОВИЯ 

 

  1. Предмет

Благодарим Ви, че посетихте www.realhouse.bg - Интернет страницата на Г И М МОШИОН ЕООД, с ЕИК 204965477 (наричано по-долу за краткост „Дружеството“).

Моля да се запознаете с настоящите Общи условия (наричани по-долу за краткост „Общи условия”) за посредничество при покупка или наемане на ваканционни недвижими имоти в Република Гърция (наричани за краткост „Имот“ или „Имотите“), които ще се прилагат между нас по повод ползването от Вас на Интернет страницата и посредническите услуги, предлагани от Дружеството.

  1. Определения

В настоящите Общи условия се използват следните термини и изрази, със съответното им значение, както следва:

Клиент означава физическо или юридическо лице, което ползва Интернет страницата на Дружеството за преглед или Сделка с Имот;

Сделка е сключване на Договор за наем или Покупко-продажба от Клиент с ползването на Посреднически услуги;

Посреднически услуги са услугите, предоставени от Дружеството на Клиент по повод наемането или покупката от последния на Имот, както е описано по-долу в чл. 4;

Поръчка за посредничество ще означава попълнена от Клиента форма на поръчка за Наем или за Покупко-продажба, достъпна на Интернет страницата на Дружеството, съдържаща условията на предлаганата във връзка с конкретен Имот Сделка;

Договор за наем е договор, съгласно правото на Република Гърция, който се счита за сключен при изпълнение на следните условия: (а) потвърждение на Поръчката за посредничество от Дружеството, (б) заплащане от Клиента на размера на Гаранционния депозит, равняващ се на Посредническото възнаграждение и (в) изпълнение на Условието за влизане в сила на Договора за наем. При наемане на Имот на ден и за срок до 3 (три) месеца, договорът За наем се сключва в устна форма, при изпълнение на условията по предходното изречение. При наемане на Имот за срок, по-дълъг от 3 (три) месеца, Клиентът и Собственикът сключват отделно специален договор за наем в писмена форма, по образец на Дружеството.

Имот е недвижимият имот, находящ се в Република Гърция, индивидуализиран на страницата на Дружеството чрез референтен номер и предлаган за Наем и/или Покупко-продажба от Собственика;

Собственик е лице, което притежава право на собственост или друго вещно право върху Имот;

Наем е възнаграждението за временното ползване на Имот, дължимо на Собственика от Клиента при условията на Договора за наем, съгласно правото на Република Гърция;

Условие за влизане в сила на Договора за наем е явяването на Клиента в Имота на посочената в Поръчката начална дата на Договора за наем и заплащането на Наема. За избягване на всяко съмнение неизпълнението на което и да било от посочените две условия се счита за отказ на Клиента от Договора за наем с последици, съгласно посоченото в чл. 3 по-долу;

Покупко-продажба е договор, сключен в съответната форма, изискуема съгласно правото на Република Гърция, по силата на който собствеността върху Имот се прехвърля от Собственика на Клиента срещу договорената Цена;

Предварителен договор е договор, сключен съгласно правото на Гърция, за сключване на окончателен договор за покупко-продажба на Имот;

Посредническо възнаграждение е възнаграждението за Посреднически услуги, конкретно договорено в Поръчката за Посреднически услуги, както следва:

1) При Договор за наем:

  • В размер на 10% (десет процента) от Наема при сключване на Договор за наем на ден или със срок до 3 (три) месеца, като в тези случаи Посредническото възнаграждение е включено в обявения в Интернет страницата Наем за Имота.

или

  • В размер на един месечен Наем, при сключване на Договор за наем със срок над 3 (три) месеца.

2) При Покупко-Продажба - в размер на 3% (три процента) от обявената на Интернет страницата на Дружеството продажна цена на съответния Имот.

Цена е възнаграждението, дължимо от Клиента за придобиването на собствеността върху Имот при условията на Покупко-продажба;

Гаранционен депозит е плащане от Клиента към Дружеството, с оглед влизане в сила на Договор за наем, което обезпечава вредите на Собственика от отказ от Договора за наем от страна на Клиента и е в размер, равен на Посредническото възнаграждение. При влизане в сила на Договора за наем Гаранционният депозит се прихваща от Дружеството срещу Посредническото възнаграждение, което става дължимо в същия ден.

Страни са Клиентът и Собственикът.

  1. Посреднически услуги при Договор за наем

Дружеството предлага Посреднически услуги по повод сключване на Договор за наем единствено за Имоти, публикувани в раздел „Наеми“ в Интернет страницата му.

Всеки Имот е индивидуализиран посредством референтен номер.

Посредническите услуги на Дружеството включват посрещане на Клиента при пристигане в Имота (при възможност), оказване на съдействие по време на престоя в Имота, в това число всякакво съдействие в отношенията между Клиента и Собственика

Клиент, който желае да сключи Договор за наем на Имот, попълва полетата име, фамилия, телефонен номер, имейл адрес в електронната форма на Поръчка за Наем на Интернет страницата на Дружеството, включително период на ползване. Поръчката се изпраща до Дружеството, както е указано във формата на Поръчката за Наем на Интернет страницата му.

В най-кратък срок Дружеството потвърждава с имейл до имейл адреса, посочен от Клиента в Поръчката за Наем, възможността за сключване на Договор за наем между Страните, съобразно условията на Поръчката, в това число за датите, заявени от Клиента, като посочва дължимия Наем и размера на Гаранционния депозит, съответно размера на Посредническото възнаграждение.

С потвърждаването на Поръчката, Дружеството гарантира, че окончателен Договор за наем ще бъде сключен между Страните, при заплащане на Гаранционен депозит и изпълнение на Условието за влизане в сила на Договора за наем.

Клиентът заплаща Гаранционния депозит в срок до 3 (три) работни дни след получаване на потвърждение на Поръчката. Неплащане на Гаранционния депозит в посочения срок се счита за отказ от Поръчката.

В случай, че Сделка при условията на Поръчката не може да бъде осъществена, Дружеството уведомява Клиента с имейл до имейл адреса, посочен от Клиента в Поръчката за Наем, като предлага алтернативни варианти за Имот, подобен на този, към който Клиентът е заявил интерес

В случай, че Клиентът не изпълни Условието за влизане в сила на Договора за наем, Гаранционният депозит се усвоява от Собственика чрез Дружеството като обезщетение за претърпените от последния вреди поради отказа на Клиента от Договор за наем съобразно направената от последния Поръчка за Наем.

При изпълнение на Условието за влизане в сила на Договора за наем за Клиента възниква задължението за заплащане на Посредническо възнаграждение.  Посредническото възнаграждение е равно на Гаранционния депозит. Клиентът се съгласява вместо плащане Дружеството да прихване размера на дължимото Посредническо възнаграждение срещу задължението на последното за връщане на Гаранционния депозит.

  1. Посреднически услуги при Договор за покупко-продажба

Дружеството предлага Посреднически услуги по повод сключване на Договор за покупко-продажба единствено на Имоти, публикувани в раздел „Продажби“ в Интернет страницата му.

Всеки Имот е индивидуализиран посредством референтен номер

Посредническите услуги на Дружеството включват съдействие за оглед на Имота, събиране на документи за собственост върху Имота, съдействие при сключване на Предварителен договор (при уговорка със Собственика), съдействие при нотариус, съдействие за получаване на правна консултация и консултация от счетоводител по искане на Клиента, съдействие за регистрация по БУЛСТАТ на Клиента, съгласно законодателството на Гърция, осигуряване на превод от гръцки език във връзка с Покупко-Продажбата. За избягване на всяко съмнение, Клиентът дължи за своя сметка заплащане за услугите на нотариус, счетоводител и адвокат, съобразно тарифите на съответния експерт, както и всякакви данъци и такси, във връзка с Покупко-Продажбата, предоставящ конкретната услуга, отделно от Посредническото възнаграждение.

Клиент, който желае да придобие Имот, попълва полетата име, фамилия, телефонен номер, имейл адрес в електронна форма на Поръчка за Покупко-Продажба на Интернет страницата на Дружеството. Поръчката се изпраща до Дружеството, както е указано във формата на Поръчката за Покупко-Продажба на Интернет страницата му.  

В най-кратък срок Дружеството потвърждава възможността за оглед на Имота с имейл до имейл адреса, посочен от Клиента в Поръчката за Покупко-Продажба.

За избягване на всяко съмнение, потвърждението на Поръчката, не е и не следва да се разглежда като предварителен договор или друга подобна уговорка за сключване на Покупко-Продажба на Имота.

С потвърждаването на Поръчката, Дружеството се свързва с Клиента за уговаряне на последващите действия във връзка с Покупко-Продажбата, включително, но не само, извършването на оглед на Имота, проверка на документите, сключването на Предварителен договор и др. подобни.

След извършването на оглед, Клиентът, който желае да сключи Покупко-Продажба за Имота, сключва със Собственика Предварителен договор, по законите на Гърция.

При сключване на Предварителния договор Клиентът заплаща:

  • Капаро на Собственика в размер, уговорен в Предварителния договор;
  • 1/3 от Посредническото възнаграждение на Дружеството, дължимо за Покупко-Продажба и равняващо се на 1% (един процент) от обявената на Интернет страницата на Дружеството или уговорената продажна цена на съответния Имот.

Останалите 2/3 от Посредническото възнаграждение на Дружесвото, дължимо за Покупко-Продажбата и равняващо се на 2% (два процента) от обявената на Интернет страницата на Дружеството продажна цена на съответния Имот се заплащат от Клиента при сключване на окончателен договор за Покупко-Продажбата на Имота. Окончателният договор за Покупко-Продажбата се сключва съгласно законите на Гърция.

В случай, че Сделка при условията на Поръчката не може да бъде осъществена, Дружеството уведомява Клиента с имейл до имейл адреса, посочен от Клиента в Поръчката за Покупко-Продажба, като предлага алтернативни варианти за Имот, подобен на този, към който Клиентът е заявил интерес.

  1. Плащане и връщане на Гаранционния депозит

Плащането на Гаранционния депозит от Клиента се извършва посредством банков превод по посочена от Дружеството банкова сметка или чрез виртуален ПОС терминал.

Гаранционният депозит може да бъде върнат от Дружеството само при неизпълнение на Условието за влизане в сила на Договора за наем по вина на Дружеството и/или Собственика. За избягване на всяко съмнение, Гаранционният депозит не подлежи на връщане, ако Клиентът не изпълни Условието за влизане в сила на Договора за наем.

  1. Защита и сигурност на данните

Дружеството е регистрирано като администратор на лични данни и като такова има право да събира и съхранява лични данни по указания от закона начин.

Дружеството гарантира надеждното съхраняване на всички предоставени от Клиента лични данни.

Дружеството обработва само данни, необходими за изпълнението на Посредническите услуги и/или Сделка, като това са само данни, които Клиентът е предоставил доброволно с Поръчката. С изпращането на Поръчка Клиентът потвърждава и признава, че приема Общите условия, както и потвърждава:

  • Че се е запознал с и приема политиката на Дружеството за защита на личните данни, актуална версия на която е публикувана на адрес:
  • Своето съгласие личните му данни да бъдат обработвани от Дружеството и предоставяни на Собственика, съобразно посоченото по-долу;

Лични данни за целите на Общите условия са: име, адрес, имейл адрес, рождена дата, и телефонен номер. Непредоставянето на тези данни може да препятства осъществяването на Сделка.

Данните на Клиента ще бъдат обработвани при стриктно спазване на изискванията на Закона за защита на личните данни, Закона за електронната търговия  и Закона за далекосъобщенията.

Цел на събирането и обработката на данни е обработката на Поръчка и нейното изпълнение от Дружеството, както и за свързване с Клиента при нужда.

Информацията, която Дружеството предоставя на Собственика, е: имейл адрес, телефонен номер, адрес, рождена дата и три имена.

Дружеството може да разкрие и предостави лична информация на Клиент съобразно приложимото право, ако съд или административен орган нареди или изиска това или ако предоставянето на личните данни е свързано с изпълнение на законово задължение на Дружеството. Дружеството може да предостави личните данни на Клиент на трети лица, доколкото това е позволено от приложимия закон, и ако това предоставяне е нужно за изпълнение на договор, при положение, че Клиентът е дал съгласие за такова предоставяне.

Клиентът има право да възрази срещу и/или да откаже използването на лични му данни по гореописания начин, както и предоставянето им на трети лица. Възражение и/или отказ може да бъде направен с уведомление в свободен текст на имейл . Дружеството ще разглежда такъв отказ като отказ от Сделка със съответните правни последици, обяснени по-горе. Клиентът има право на достъп по всяко време до неговите/нейните лични данни както и да извършва промени в тях.

  1. Предели на отговорността на Дружеството

С попълването и изпращането на Поръчка, Клиентът признава и се съгласява относно следното:

  • Дружеството не е страна по Договор за наем или Договор за покупко-продажба, нито представлява Собственик, страна по такава Сделка.
  • Дружеството не отговаря за неизпълнение на което и да е задължение по такъв договор от страна на Собственика;
  • Дружеството не отговаря за състоянието на Имота, нито за съответствието му със снимките, представени от Собственика и налични в Интернет страницата на Дружеството;
  • Дружеството не е гарант (в т.ч. не е поръчител или съдлъжник на Собственика) за изпълнение на задълженията на Собственика по Сделка;
  • Дружеството няма задължение да съветва и/или разяснява на Клиента въпроси на правото на Република Гърция, нито относно действителността или последиците на сключения Договор за наем или Покупко-продажба.
  1. Ограничено право за ползване на Интернет страницата на Дружеството

По силата на Общите условия Клиентът получава ограниченото и непрехвърлимо право на достъп до данните, информацията и снимките, находящи се на него за целите на проучване на възможността за сключване на Сделка от Клиента. Клиентът няма право да копира, съхранява, разпространява или предлага каквито и да било материали, данни и/или информация (включително снимков материал) за каквито и да било цели. 

  1. Уреждане на спорове. Приложим закон

Всякакви спорове по изпълнението на Поръчка за посредничество, включително споровете за нейното тълкуване, недействителност, неизпълнение или прекратяване, ще се уреждат по съгласие на страните, или ако последното се окаже невъзможно, ще се отнасят за решаване от компетентния съд в гр. София.

 

REAL HOUSE

www.realhouse.bg
Бул. България 53
1404 София, България
+359-894-388-981
+30-6942-969-892

РАБОТНО ВРЕМЕ   ЗА ВРЪЗКА ПО ТЕЛЕФОН
Понеделник - Неделя         09:00 - 20:00

За Нас

Добре дошли в агенция Real House!

Ние сме независима агенция за недвижими имоти, базирана в София, но се занимаваме с много имоти в Гърция и особено в красивите крайморски покрайнини на Кавала (Неа Ираклица, Палео Цифлики, Неа Перамос и др.) и Халкидики.

Независимо дали сте купувач или продавач на имот, наемател или наемодател, ние сме тук, за да чуем. Ние сме "Вашият избор за лятна почивка" в Гърция и това е, което вярваме. Нашата цел е да гоним високи резултати и да удовлетворяваме клиентите си. Персоналът ни познава добре Кавала, Халкидики и всички околни места.

Екипът на Real House е повече от брокери, които търсят обяви за недвижими имоти. Ние сме специален екип от професионалисти, които разбират нуждите и желанията на нашите клиенти. Когато вземате решения за собственост, които засягат вашето семейство сега и в бъдеще, имате нужда от партньор за недвижими имоти. Разбираме, че вашият дом е важна част от вашия живот, в който се помещава вашето семейство, където се правят спомени и осигурява вашето бъдеще. Агенция Real House е специализирана в

  • Покупка
  • Продажба
  • Наем на по ден или дългосрочен 

Ако имате запитване за недвижими имоти, ние сме тук, за да ви помогнем. Моля, обадете ни се на +359899154051 или +306942969892 и изпитайте разликата.